Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:45:21+01:00
Człowiek zrywa kontakt z Bogiem przez wstępowanie do innych sekt,przez zaprzestanie chodzenia do Kościoła i modlenia się.
My jako chrześcijanie możemy spotkać Boga w Kościele,w modlitwie,podczas spowiedzi świętej i podczas przyjmowania Komunii św.
2 5 2
2009-12-17T18:11:15+01:00
Człowiek zrywa kontakt z Bogiem przez wyznawanie innej wiary, grzechy, przez zaprzestanie chodzenia do Kościoła, modlenia się, przyjmowania Eucharystii.
My jako chrześcijanie możemy spotkać Boga wszędzie podczas modlitwy,podczas spowiedzi świętej i podczas a Komunii św, w kościele.
2 4 2