Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:51:17+01:00
1.PbO2= 207+2*16=239(u)
2.KCl=39+35,5=74,5(u)
3.Ag2S=2*108+32=248(u)
4.Fe3(PO4)2=56*3+(31+4*16)*2=168+62+128=358(u)
5.CH4=12+4*1=16(u)
6.Mg(OH)2=24+(16+1)*2=58(u)
7.H2CO3=2*1+12+3*16=62(u)
2009-12-17T17:54:36+01:00
1.PbO2 = 207 + 2×16= 239 u
2.KCl= 39 + 35,5 = 74,5 u
3.Ag2S=2× 108 + 32 = 248 u
4.Fe3(PO4)2= 3× 56 + 2× 31 + 8× 16 = 358 u
5.CH4= 12 + 4×1= 16 u
6.Mg(OH)2= 24 + 2× 16 + 2×1= 58 u
7.H2CO3= 2×1 + 12 + 3×16 = 62 u