Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:59:48+01:00
Dokumenty chrześcijańskie- Biblia,Ewangelie,Pisma Nowego Testamentu.
Dokumenty niechrześcijańskie co do tych dokumentów to nie jestem pewna ale to chyba różnego rodzaju książki z innych wyznań:)
2009-12-17T18:52:32+01:00
Dokumenty niechrześcijańskie to m. in. Apokryfy, czyli księgi o zabarwieniu religijnym z okresu przełomu naszej ery, które Kościół katolicki uważa za nienatchnione (czyli za niezgodne ze swoją doktryną), w szczególności to księgi nie wchodzące w skład Biblii.