Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-12T22:12:12+02:00
Skoro wypadły trzy niedziele w dni nieparzyste, a niedziele w dni parzyste i nieparzyste występują naprzemiennie z tego wynika, że w tym miesiącu było pięć niedziel. Czyli niedziele mogły być w dniach:
1-8-15-22-29

3-10-17-24-31

Z tego wynika, że tym dniem mogły być: środa, piątek.
2009-09-12T22:13:46+02:00
Przyjmując że niedziele wypadały: 1,15,29 to był piątek, jeżeli
natomiast 3,17,31 to byłoa środa