Księgarnia zamówiła w hurtowni 35 jednakowych książek i zapłaciła 630zł,a następnie sprzedała je.cena jednej książki w księgarni była o3zł wyższa niż cena w hurtowni.za jaką cenę można było kupić tę książkę w księgarni?

2

Odpowiedzi

2009-12-17T17:48:14+01:00
630:35=18zl

18zl+3zl=21zl

odp:Księgarnia sprzedawała egzemplarz książki za 21zl.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:51:03+01:00
630:35=18 - Ile kosztuje ksiązka z hurtowni
18+3=21 - Koszt książki w księgarni

odp. Ksiazka w ksiegarni kosztowala 21zl.
6 4 6