Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T12:26:54+01:00
W wolnym czasie, kiedy nie oglądam telewizji czytam różne ciekawe książki. Jeśli świeci słońce jeżdżę na rowerze i rolkach, a kiedy jest śnieg jeżdżę na nartach i snowboardzie. Czasami także opiekuję się moją młodszą siostrą lub spotykam się z przyjaciółmi. :)
1 5 1
2009-12-20T12:25:45+01:00
Wolny czas najczęściej spędzam z moim młodszym bratem.Opiekując się nim.Wychodzę z nim na spacery, bawię sie z nim.I robię z nim wiele innych rzeczy.Bardzo go lubię i nie przeszkadza mi to , że jest mały i marudny.W końcu każdy taki z nas był.


Tam gdzie jest z nim możesz zamienić na imię ;d
proszę ;d