Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:02:39+01:00
1) Odkręcasz kurek z gazem, zapalasz zapałkę, odpalasz płomień w piecyku gazowym.

2) otworzyć okno i sprawdzić czy zakręcony jest zawór piecyka gazowego. Jeżeli tak, to zawiadamiam pogotowie gazowe.
34 4 34
2009-12-17T21:40:18+01:00
Sprawdzam czy nie ma jakiegos problemu z kurkami
sprawdzam czy gaz sie nie ulatnia
zapalam
2) wołam kogoś dorosłego/dzwonie na straż pożarną uciekam z dom ide do sąsiada
39 2 39
2009-12-17T22:16:08+01:00
1.spradzic czy sie gaz nie ulatnia
2.jak ktos ma na butle gaz to zobaczyc czy jest zakrecona czy nie
3.jesli tak to zadzwonic po specjaliste
11 2 11