Chameleons can move their eyes in two different directions at the same time.This helps them to spot thier enemies and their food.They eat bugs and are famous for their ability to change colour.As a chameleon grows,its skin doesn't.When it gets tight,they lose it.Their old skin is quite tasty so they often eat it.YUMMY!If you see a chameleon sleeping during the day,or with one or both eyes closed,then he is sick.They never sleep during the day.

proszę żeby ktoś mi to przetłumaczył.

2

Odpowiedzi

2009-12-17T18:01:46+01:00
Kameleon może posuwać ich oczy w dwóch różnych kierownictwach przy tym samym czasie .This* pomaga & (oni) plamić *thier* nieprzyjaciele i ich *food.They* jedzą robaki i są znany dla ich zdolności zmiana *kolor.As* *kameleon * rośnie,swoja skóra *doesn't.When* to otrzymuje rozumie) ciasno,one tracą *it.Their* stara skóra jest bardzo *tasty* tak one często jedzą *it.YUMMY*!Jeżeli wy widzicie kameleon* śpiący podczas dnia,albo z jed albo obydwa oczy zamykany,potem on jest *sick.They* nigdy śpią podczas dnia.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:38:13+01:00
Kameleon może ruszyć swoimi oczami w dwóch różnych kierunkach równocześnie.To pomaga im zauważać ich wrogów i ich jedzenie.Oni jedzą robaki i są słynni ze swoich zdolności, by zmienić kolor.Ponieważ kameleon rośnie,jego skóra nie robi.Kiedy to staje się napięte,oni gubią to.Ich stara skóra jest całkiem smaczna więc oni często jedzą to.PYSZNY!Jeżeli widzisz kameleona śpiącego podczas dnia,albo z jednym albo z dwoma oczami zamkniętymi,wtedy on jest chory.Oni nigdy nie śpią podczas dnia
3 4 3