Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:22:25+01:00
zad1.

W twoim domu na pewno brakuje muzyki egzotycznej chcesz poczuć niezapominane chwile na wyspach ? Nie musisz już wyjeżdżać w dalekie podróże wystarczy że Kupisz nie zwykłą grającą szafę a poczujesz się jak na Amazonce. Im szybciej zamówisz naszą szafę tym mniej zapłacisz !





5 4 5
2009-12-17T18:30:32+01:00
Zad.2.
Książki tu , książki tam ...
Książki zaraz wejdą nam ...
doooo głoowy.!
Kupuj ksiązki i osiągaj rekordy w czytaniu. : DD

zad.1.
Grająca szafa z muzyką egzotyczną , tylko u nas w dobrej cenie. Przy niej najlepszy relaks. Poczujesz jakbyś tam była. Jesli cierpisz na jakąkolwiek chorobę zakup obowiązkowy. Tylko dla Ciebie nowa szafa grająca.! Kup teraz i odbierz taniej.!!!
4 4 4