Odpowiedzi

2009-12-17T17:56:38+01:00
S- ilość śmietanki
m- ilość mleka

s+m=200 klamerka
0,12s+0,02m=0,03*200

s=200-m
0,12s+0,02m=6 / *100 klamerka

s=200-m
12s+2m=600 klamerka

s=200-m
12(200-m)+2m=600
2400-12m+2m=600
-10m=600-2400
-10m=-1800 / : (-10)
m=180
s=200-180
s=20

Odp. Należy zmieszać 20 g śmietanki i 180g mleka.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T17:57:40+01:00
0,12s+0,02m=0,03*200
s+m=200

0,12s+0,02m=6
s=200-m

12s+2m=600
s=200-m

2400-12m+2m=600
1800=10m

m=180
s=20

ODP.: 20g smietanki 180g mleka