Odpowiedzi

2009-12-17T18:00:01+01:00
Zawsze interesowałem się szewstwem.
Gdy wieje wiatr moje dzwonki na balkonie brzęczą.
Bolą mnie nóżki
ale duża pęta
2 5 2
2009-12-17T18:01:09+01:00
Idąc brzęczą mi branzoletki . "Dla ciebie zjadłe smajują trucizny dla ciebie więzy pęta niezelżywe" Mój wujek zajmuje się szewstwem .
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:05:44+01:00
Mój dziadek zajmuje się szewstwem

Na tacy brzęczą szklanki.

Mam zgrabne nóżki.

Maciek zawiązał Karolowi pętę u nogi.
1 5 1