Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:03:57+01:00
H - wysokość śniegu = 30 cm = 0,3 m
a - długość jezdni = 700 m
b - szerokość jezdni = 6 m
V - objętość śniegu = 700 razy 6 razy 0,3 = 1260 m³ śniegu
2009-12-17T18:05:16+01:00
Wzór a x b x h
a=700m
b=6m
h=30cm=3dm=0,3m


700x6x0,3=1260m3

Na drogę spadło 1260m3 śniegu.
2009-12-17T18:08:04+01:00
700*6=4200m²
4200*0,3=1026m³
Odp. Spadło 1260 m³ śniegu.:)