Odpowiedzi

2009-12-17T18:06:00+01:00
3x+y+13

popraw błąd w tej linijce to Ci rozwiąże

2009-12-17T18:05:13+01:00
3x+y+13
2x-y=7 -> y= -7 +2x
3x -7 +2x =13
2x +7 +2x= 7
5x -7 =13
4x +7= 13
5x= 20
4x= 6
9x- 26/9
x= 26/9

A y wystarczy podstawić np. do pierwszego równania.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:08:15+01:00
3x+y=13 tutaj poprawione bo chyba zrobiono błąd
2x-y=7

y=-3x+13
2x-(-3x+13)=7
2x+3x-13=7
5x=20
x=4
y=-3x+13
y=-3*4+13
y=-12+13
y=1

2x-y=7
2*4-1=7
8-1=7
7=7
L=P