Ile wynosi masa powietrza wciąganego przy wydechu do płuc dorosłego człowieka, jeżeli objętość płuc przy normalnym ciśnieniu atmosferycznym wzrasta o około 4 dm3 ? O ile wówczas wzrasta ciężar człowieka? Gęstość powietrza wynosi 1,29 kg/m3

2

Odpowiedzi

2009-12-17T18:02:13+01:00
M=dV
m=0,00129g/cm3*4000cm3
m=5,16g=0,00516kg
F=mg
F=0,00516kg*10m/s2
F=0,0516N
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:05:09+01:00
M=dV
m=0,00129g/cm3*4000cm3
m=5,16g=0,00516kg
F=mg
F=0,00516kg*10m/s2
F=0,0516N
1 1 1