Odpowiedzi

2009-12-17T18:02:59+01:00
Droga Dziewico,
Mam zaszyt zaprosić wać Panią Janeczke na kolacje wigilijną, która odbędzie się 24 grudnia 1805r. Prosze o wsześniejsze potwierdzenie przybycia rzysyłając swojego giermka
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:11:48+01:00
Droga Damo !

Pragnę zaprosić Cię dobra panieneczko , któraś jest w moim sercu na przyjemną kolację wigilijną.Odbędzie się ona 24.12 1804 roku w mym domu.
Jeszcze raz zapraszam w me skromne progi ! Śmię prosić o przybycie .