Odpowiedzi

2009-12-17T18:13:18+01:00
There is three girls.The one play the guitar.Girls on the left dancing and girl on the right dance too.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:15:16+01:00
The first girl is wearing a white jumper and Jeans.
(pierwsza dziewczyna ma na sobie biały sweter i Dżinsy.)
Next the girl plays a guitar. ( następna dziewczyna gra na gitarze) Last girl has a very long hair. ( ostatnia z dziewczyn ma bardzo długie włosy.) Two girls is sitting on the bed .( dwie dziewczyny siedzą na łóżku) The third is sitting on a chair. ( trzecia dziedzi na krześle)
The girls are happy. (widać, że dziewczyny są szczęśliwe)
On a desk see a tape and a computer. ( na biurku widać magnetofon i komputer.)