Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T18:09:32+01:00
Kochana babciu!
Piszę do ciebie z powodu twojego długiego niedawania oznak życia.
Chciałbym się ciebie zapytać co u ciebie?Jak zdrowie i czy wszystko dobrze z dziadkiem.Mam nadzieje, że szybko odpiszesz albo przyjedziesz w odwiedziny.

Kochany wnuczek Michał.


Mam nadzieję że dasz naj.
2009-12-17T18:19:42+01:00
Kraków,24.06.2009r
Kochana babciu!
Na wsępie mojego listu chciała bym Cię serdecznie pozdrowić. Przepraszam, że się tak długo nie odzywałam. Mam nadzieję, że się nie gniewasz.
U mnie wszystko dobrze, zaczynają się wakacje więc mam więcej luzu.
Za tydzień jadę na kolonię mam nadzieję, że zapoznam tam dużo fajnych, nowych koleżanek. Tak jak wcześniej obiecałam po powrocie jadę do Ciebie.
Mam nadzieję że się cieszysz z tego powodu. Słyszasłam, że Sonia się oszczeniła.Bardzo bym chciała się pobawić z tymi pupilkami.
Przepraszam muszę już kończyć bo mama woła mnie na obiad. Nie dlugo się zobaczymy. Czekam na twój list.Bardzo Cię kocham. Całuski..

Twoja wnusia
- Kasia.