Odpowiedzi

2009-12-17T18:10:41+01:00
Mmol(NH4)2CO3=2*N+(4*2)*H+C+3*O

Mmol(NH4)2CO3=2*14g+8*1g+12g+3*16g=96g

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T18:10:29+01:00
Węglan amonu (NH4)2CO3 - Bezbarwna substancja krystaliczna.. (NH4)2CO3 + CaSO4. Stosowany do spulchniania wypieków, oraz jako odczynnik laboratoryjny...

(NH4)2CO3 = 2 * N + (4 * 2) * H + C + 3 * O
(NH4)2CO3 = 2 * 14g + 8 * 1g + 12g + 3 * 16g = 96g


mam nadzieję, że jakoś pomogłem.
1 5 1