Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:06:08+01:00
Wy dopiero to. ćwiczenia str. 30 Bo nie wiedziałam;((

zad.1
a) 18:00, 17:00, 15:00
b)16:35, 17:00, 17:50
c)8:20,
zad.4
-usa
-rosja
-australia
-meksyk
-brazylia
-kanada
zad. 5 to chyba rysunkowo;(( wię ci nie pomoge. Jedynie c) środkowo europejski

podręcznik str.30
zad.1
a)40 N , 10 w
b)10 n , 20 e
c)50n, 50e
zad.3
a)siatka geograficzna
b)południk
c_równoważnik
d)równik\

Mam nadzieje że pomogłam i dostane naj;*
6 3 6
2009-12-17T20:27:29+01:00
1.
A. ( 40 N , 10 W )
B. ( 10 N , 20 E )
C. (50 N , 50 E )

2.
A. (60 N , 160 W)
B. (40 N , 100 E )
C. (40 S , 60 W )
D.( 60 W , 20 E )

3.
a) siatka geograficzna
b) południki
c) równoleżniki
d) równik
e) legenda

4.
1 : 25 000
1: 25 0
250 * 4 = 100 m
100 m - 1 km

5.
b , d , a , c

7 3 7