Odpowiedzi

  • Fobb
  • Początkujący
2009-12-17T18:13:23+01:00
V=s/t => t=s/v
v=108km/h = 30m/s

t=600m/30m/s = 20s
2 4 2
2009-12-17T18:15:11+01:00
T=S/V

V=108km/h=(108(5/18))m/s=30m/s
S=600m

t=600m:30m/s=20s
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:20:39+01:00
Wzór na prędkość:
V= s/t [m/s]
gdzie
s - droga [m]
t - czas [s]
s = 600m = 600 m
V = 108 km/h = 108 000m : 3600s = 30 m/s
t = ?
V= t/s
t = s : V
t = 600 m : 30 m/s = 20 s

Samochód przejedzie dystans 600km przy prękdości 108km/h w 20 s
2 5 2