Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:12:42+01:00
Zadawali sobie pytania o życiu i jego dziedzinach. Filozofia zajmuje się ogólnymi, podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi natury świata i człowieka. Filozofowie rozważają kwestie natury istnienia, rozumienia bytu i rzeczywistości (ontologia, metafizyka, teoria bytu), poznawalności rzeczywistości i prawdy (epistemologia czyli teoria poznania), moralności, powinności i koncepcji wartości (etyka oraz aksjologia czyli teoria wartości), także zagadnienia dotyczące człowieka antropologia filozoficzna, a także kwestie społeczne, prawne, kulturowe, teologiczne i inne.
2 5 2
2009-12-17T18:14:44+01:00
Np. ''Dlaczego woda jest niebieska''

Najsłyniejsze zdanie filozofa Sokratesa ''Wiem, że nic nie wiem''
2 2 2
2009-12-17T18:20:06+01:00
Jak powstał świat , z czego jest zbudowany co jest istotą i sensem życia starali się wyjaśnić prawidłowości rządzące światłem.
2 3 2