Odpowiedzi

2009-09-13T09:32:31+02:00
Ikarowy lot - Nieudany lot
Mowi sie ze byl to "ikarowy lot' poniewaz samolot sie rozbil tak samo jak i Ikar syn Dedala probujac doleciec do slonca spadl w morze i zginal...
2009-09-13T09:36:29+02:00
Postawa marzycielska, nieprzemyślane przedsięwzięcie, trudno osiągnięte marzenie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T09:49:34+02:00
Ikarowy lot - śmiałe, ryzykowne plany, które mogą skończyć się tragiczną porażką