Odpowiedzi

2009-12-18T15:30:18+01:00
1. Rezygnacja z wyjazdu na uniwersytet.
2. Zostanie nauczycielką.
3. Pojawienie się na wzgórzu pary osieroconych bliźniąt.
4. Zamieszkanie dzieciaków na zawsze , na Zielonym Wzgórzu.
5.Pomalowanie Domu Ludowego na jasnoniebieski kolor.
krótki ale na temat
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T17:57:45+01:00
1.Awantura o zboże i cielę.
2.W gospodarstwie p. Harrisona.
3.Sprzeczka o wychowanie uczniów.
4.Ania zostaje nauczycielką.
5.Przygarnięcie bliźniąt-Tadzia i Toli.
6.Kłótnia o kolor.
7.Tadzio szuka przygód.
8.Listy od uczniów.
9.Majówka.
10.Maryla będzie widziec .
11.Wakacje po pierwszym roku nauczania.
12.Powieśc.
13.Tadzio i Tola idą do szkoły.
14.Nowa znajoma -panna Lawenda Lewis.
15.Odziedziczenie 2 tys. dolarów.Zamieszkanie bliżniaków na stałe.
16.Opowieśc Lawendy.
17.Historia "wuja "Andrewsa.
18.Przybycie żony p.Harrisona -skandal.
19.Śmierc męża p.Linde.
20.Pani Linde wprowadza się na Zielone Wzgórze.
21.Decyzja o wyjeździe do Redmond.
22.Pan Irving powraca.
23.Ślub w Chatce Ech.
26 3 26