Odpowiedzi

2009-12-17T18:22:29+01:00
1. Nie hałasować
2.nie straszyć żyjących tam zwierząt
3.Doceniać walory przyrodnicze
4.Obchodzić się ostrożnie
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:38:32+01:00
W jaskini niewolno krzyczeć
śmiecić
dotykać eksponatów
i niewłaściwie się zachowywać

speleolog-badacz grot, jaskiń, mianem speleologii często określa się inne formy aktywności ludzkiej w jaskiniach, zwłaszcza o charakterze eksploracyjnym czy sportowym, np. alpinizm podziemny. prosiłabym bardzo żebyś moją odpowiedz uznała za najlepszą. bardzo proszę dziękuję
30 3 30