Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T18:38:55+01:00
50.
a) β 124°. α 58°
b) α 78°. γ 115°. δ 78°. β 115°
c) δ 27°. α 100°. β 80°. γ 153°.
d) α 130°. β 50°. γ 50°.
e) α 66°. γ 66°. β 114°. δ 114°.
f) β 69°. γ 111°. α 111°. δ 69°.

51.
180 - 90 = 90
α = 90 : 2 = 45
β = 90
180 - 90 = 90
γ = 90 : 2 = 45

52.
a) Obwód = 6 + 6 + 10 + 10 = 32
b) Obwód = 0,5 x 8 x 8 = 32
c) Obwód = 6 + 6 + 13 + 7 = 32
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T21:01:07+01:00