Witam mam taka o to zadania i pytania
1. Wydzielony obszar na ekranie
2. w procesorze scalono ich tysiace lub miliony
3. Inaczej możliwośc wykorzystania czegoś
4. do wyswietlania informacji
5. pamiec podreczna
6. symbol na ekranie
7. uklad scalony (chip) potocznie
8. tutaj komputer przechowuje bieżące informacje

2

Odpowiedzi

2009-12-17T18:32:56+01:00
1. Obszar roboczy (np. pulpit) 2. Układy scalone 3. Adaptacja 4. Monitor 5. Cache 6. Kursor jeśli chodzi o wskaźnik (ikona-jeśli chodzi o znaczki folderów itp.) 7. Kość 8. Pamięć RAM
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:39:46+01:00
1. okno
2. tranzystor

4. komunikat
5. cache
6. ikona, ikonka
7. kość
8. pamięc RAM