Odpowiedzi

2009-09-13T10:10:08+02:00
Kazdy czlowiek, ktory zostanie poddany Bozej probie i zostanie w wierze i nie z watpi w Boga dostapi zaszczytu trafienia do raju. Dlatego nigdy nie powinnismy przestawac wierzyc w Boga, gdyz on chce dla nas jak najlepiej i nigdy nie pozwolil by zrobic krzywdy swoim dziecia...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T10:14:39+02:00
Za wytrwałość i powierzanie Bogu czeka nas niebo. Pan bóg poprostu chciałby aby w swoim życiu popełniać więcej dobra niż zła.Dlatego trzeba sie nauczyć wytrwałości do ludzi ,starac się ich zrozumieć.Pan Bóg w ten oto sposób uczy nas pokory i szacunku.Też waże jest aby powierzać swoje życie ,swoje uczynki Panu Bogu.Aby trafić do nieba.
3 4 3
2009-09-13T10:19:24+02:00