Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:29:12+01:00
W lusterkach samochodowych, peryskopie, mikroskopie, kalejdoskopie
2009-12-17T18:29:39+01:00
Zwierciadła są używane przez lekarzy, zwierciadła do makijażu, lusterka lub reflektory samochodów, zwierciadła ustawione na skrzyżowaniu ulic.


;)
2009-12-17T18:59:22+01:00
Zwierciadła są używane w lusterkach samochodowych, peryskopie, mikroskopie, kalejdoskopie, mikroskopie i w salonach fryzjerskich.