Dużo zadań dlatego dużo pkt.
1.W której ćwiartce układów współrzędnych leży pkt o współrzędnych (-2,3)?
2.Równoległobok o wszystkich bokach równych to:
a) Prostokąt b)romb c) trapez d)trójkąt
3.Jaki kąt wklęsły tworzą wskazówki zegara o godz 16.00?
4.Powierzchnia 955m(kwadratowych) to:
a)około 10 ha b)około 100a c)około 10a d)około 1a
5.Oblicz pole trapezu równoramiennego o wysokości 10dm, w którym przekątne przecinają się pod kątem prostym.

Do tego ostatniego bardzo proszę wszystkie rachunki. Dam najlepsze rozwiązanie za to;]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:37:32+01:00
1. W drugiej.
2. Romb.
3. 240 stopni. (360-120)
4. Około 10a.
5. 10dm*10dm=100dm²
2009-12-17T18:37:33+01:00
1 w 2 ćwiartce
2 romb
3 240°
4 około 10 a
5 10*10 = 100dm²
2009-12-17T18:37:01+01:00
1) w piwerwszej ćwiartce (połódniowy-zachód)
2) B
3) kąt rozwary
4)D
5) P=(a+b)/2*H
P= 20cm/2*h
P=10*10 =100