Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:32:43+01:00
Jeżeli jesteśmy wolni musimy być odpowiedzialni za swoje czyny. Musimy wiedzieć, dlaczego i jak postępujemy i w razie niepowodzen ponosić za to konsekwencje.
2009-12-17T19:03:07+01:00
Aby być wolnym człowiekiem musimy być odpowiedzialni za wszystko co robimy i co się wokół nas dzieje. Odpowiedzialność jest to właściwość ludzkiego postępowania polegająca na możności lub gotowości ponoszenia konsekwencji własnego postępowania. Warunkiem odpowiedzialności jest wolność , świadomość i istnienie odpowiedniej sankcji ( prawo , sumienie , opinia publiczna).