Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:43:55+01:00
A)
4a-2=b
3a-7b=5

4a-2=b
3a-7(4a-2)=5

4a-2=b
3a-28a+14=5

4a-2=b
-25a=-9

a=0,36
4*0,36-2=b

a=0,36
b=-0,56

b)
5x=4-2y
4x+y=3

5x=4-2y
y=3-4x

5x=4-2(3-4x)
y=3-4x

5x=4-6+8x
y=3-4x

-3x=-2
y=3-4x

x=2/3
y=3-4*2/3

x=2/3
y=1/3

2009-12-17T18:50:36+01:00
Jeśli chodziło co o układy równań oto odpowiedź:
4a-2=6|+2
3a-7b=5

4a=8|:4
3a-7b=5

a=2
3a-7b=5

a=2
6-7b=5|-6

a=2
-7b=-1|:(-7)

a=2
b= 1/7

b)
5x=4-2y|+2y
4x+y=3

5x+2y=4
4x+y=3|*(-2)

5x+2y=4
-8x-2y=-6 | +
--------------|------

-3x=-2|:(-3)
x=2/3

2y=4 i 10/3|:2
x=2/3

y=11/3
x=2/3

ale jak znam życie to nie o te równania ci chodziło :))