Odpowiedzi

2009-12-17T18:40:23+01:00
Z okazji ukończenia przez naszą klasę - 3...<"litererka" klasy [a,b,c,]>, de-dykujemy tę prezentację dyrektorowi naszej szkoły - ........... ............. <imie i nazwisko dyrektora>.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:40:36+01:00
Dziś kończymy edukację w tej szkole,dlatego też przygotowaliśmy prezentacje,którą chcemy zadedykować naszemu ukochanemu dyrektorowi,który z nami wytrzymał tyle lat;)Dziękujemy
9 4 9