Wypisz z tekstu:
przymiotniki
Tekst:
Karolinko, zaczekaj chwilkę! - zawołała nauczycielka. Karolina zatrzymała się i spojrzała na nauczycielkę.
- Chodź do klasy, mam do Ciebie sprawę. - poszły do klasy. Karolina, widząc, że pani wyciągnęła jej kartkówkę - zbladła.
- Z najnowszej kartkówki dostałaś szóstkę. Poszło Ci najlepiej z klasy, a nawet ze szkoły, dlatego proszę Cię, abyś prezentowała szkołę w konkursie matematycznym. Zgodzisz się?
- Tak, oczywiście. - Karolina już uśmiechnięta wyszła z sali i ze szkoły. Przyglądała się tej starej, niewielkiej szkole. W kocu nie będzie miała już wiele okazji by w niej być, gdyż przenoszą ją do innej szkoły. Nowej szkoły dla najlepszych uczniów.
(Tekst nie jest na zadanie domowe, ale muszę na lekcje przynieść listę przymiotników kilku a nie umiem wymyślić, ani wypisać )
[tekst z opowiadania (nieopublikowanego jeszcze) ze str. kita.blog.onet

Za najciekawszy sposób i wyłapanie najwięcej przymiotników daję NAJ!

3

Odpowiedzi

2009-12-17T18:39:25+01:00
Najnowszej , matematycznym , uśmiechnięta , starej , niewielkiej , nowej , najlepszych

mam nadzieje że pomogłam ;]
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:40:18+01:00
Przymiotniki: najnowszej, matematycznym, uśmiechnięta, starej, niewielkiej, innej, nowej, najlepszych,
2 3 2
2009-12-17T19:30:21+01:00
Przymiotnik ; najnowszej, matematycznym, uśmiechnięta, starej, niewielkiej, innej, nowej, najlepszych
2 4 2