Odpowiedzi

2009-12-17T19:13:53+01:00
Żelaza,brak połysku -barwa: szary - stały
cynku,brak połysku -barwa: rudy - stały
magnezu,brak połysku -barwa: szary - stały
rtęc -brak połysku -barwa: przezroczysty - ciekły

Pozdro ;D
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:20:09+01:00
Żelazo: stan skupienia-stały
połysk- lśniący
barwa-srebrzysty
cynk: stan skupienia-stały
połysk-brak (matowy)
barwa-błękitnobiały
magnez-s.s-stały
p.- lśniący
barwa-srebrzystobiała
rtęć-s.s.-ciekły
p.- lśniący
barwa-srebrzysta
5 5 5