Odpowiedzi

2009-12-17T19:03:09+01:00
1, Która Cię urodziła (Mama) <M>
2, Zaprowadziła królów do Betlejem (Gwiazda) <A>
3, Na nim zasiada król (tron) <T>
4,Jest ich 47 w Starym Testamencie (ksiąg) <K>
5, Zbiór liter (Alfabet) <A>

__________________MATKA__________________________________

1,Testament pisany po narodzeniu Jezusa Chrystusa (Nowy) <N>
2, Przedmiot na którym rachujesz (Matematyka) <A>
3, Pani............. - Matka Boska Częstochowska (Jasnogórska) <J>
4, Dostajesz je na końcu roku szkolnego (świadectwo) <Ś>
5, Robienie czegoś wiele razy (powtórka) <W>
6, Wschód,Zachód,Północ....(Południe) <I>
7, Co odmawiasz po spowiedzi? (pokutę) <Ę>
8, Importowany,Eksportowany ? (towar) <T>
9, Ostatnia klasa szkoły postawowej? (Szósta) <S>
10, Zwierzę w biało-czarne paski? (Zebra) <Z>
11, Rozkład lekcji lub inaczej ? (Plan) <A>



______________Najświętsza__________________________________________
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:23:12+01:00
Krzyżówka ( te wielkie litery utworzą hasło)

1.Maryja
2.Adwent
3.Teresa
4.Ksiądz
5.mAteusz
6.testaneNt
7.bibliA
8.Jezus
9.przypowieŚc
10.eWa
11.apokalIpsa
12.kolĘda
13.beTlejem
14.paSterka
15.judasZ
16.pArabola

pytania do krzyżówki:

1.Matka Jezusa
2.Czas oczekiwania na przyjście Jezusa w czasie Bożego Narodzenia
3.matka......z Kalkuty
4.Odprawia mszę
5.Ewangelia według świętego.....(kogo)
6.stary zawiera 45 ksiąg,nowy 27 ksiąg
7.Pismo Święte to
8.Cierpiał na krzyżu za nasze grzechy
9.np. o synu marnotrawnym
10.Pramatka
11.Wizja końca świata,sądu ostatecznego
12.Śpiewana podczas wigilii
13.Urodził się w tej miejscowości Jezus
14.Msza odprawiana o północy z 24 na 25 grudnia
15.Zdradził Jezusa
16.Inaczej przypowieśc