1.Prostopadłościan ma wymiary 20cm 12dm 0,5m. Wyraź objętość tego prostopadłościanu w centymetrach sześciennych oraz w metrach sześciennych.

2. Płyta kartonowa-gipsowa o wymiarach 1,2m i 2m grubości 12,5.Jaka objętość ma ta płyta?


Plisss zróbcie mi to na dziś bo jutro do szkoły potrzebuje,a nie umiem tego robić!!!! tylko ladnie to rozpiszcie bo bedzie sie czepiac pani od matmy :P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • inK
  • Początkujący
2009-12-17T19:02:26+01:00
1. 120000 bo a*a*h = 20*120*50= 120000
2. 300000 bo a*a*grubosc = 120*200*12,5 = 300000

Zawsze zamienia sie jednostki na korzystne:)
2009-12-17T21:59:59+01:00
1.20cm x 12dm x 0,5 m = 20cm x 120 cm x 50cm = 120000cm ( kwadratowych)
2.1,2m x 2m x 12,5m = 30m (szescienych)
3 3 3