Wybierz z nawiasu poprawne określenia.
Przykazania i przepisy religii żydowskiej zostały zapisane w (Starym czy Nowym
Testamencie).
Zgromadzeni Żydzi pod kierunkiem uczonych w prawie żydowskim (księży,rabinów) czytają biblie i śpiewają pieśni.
Niewierzących w Chrystusa chrześcijanie nazywali (barbarzyńcami, poganami).
Plis pomóżcie 12 pkt. czeka:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:56:17+01:00
2009-12-17T18:57:46+01:00
Przykazania i przepisy religii żydowskiej zostały spisane w starym testamencie.
Zgromadzeni Żydzi pod kierunkiem uczonych w prawie żydowskim Rabinów.....
Niewierzących w Chrystusa chrześcijanie nazywali poganami
2009-12-17T19:00:31+01:00
Przykazania i przepisy religii żydowskiej zostały zapisane w Starym Testamencie.
Zgromadzeni Żydzi pod kierunkiem uczonych w prawie żydowskim rabinów czytają biblie i śpiewają pieśni.
Niewierzących w Chrystusa chrześcijanie nazywali poganami.