Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:11:58+01:00
To ma być o byle czym ? ;p czy jakis dokładny temat piosenki ?:d


Refren : Zima jest, zima jest ,zima juz tu jest
Kazdy wie , że w zimie my bawimy dobrze się ;p

nie mam głowy ;p ale moze sie przyda ;) ;p nie moge tej piosenki orginalnej znalesc ;)

1 5 1
2009-12-17T21:26:56+01:00
2x pada śnieg ,pada śnieg dzwonią dzwonki sań,a mikołaj z reniferami parkuje swymi saniami hej!
PS:tylko na refren