1

a)..............+................ =tlenek żelaza
b)..............=tlen+wodór
c)bar+tlen=...........................


2.

a)tlenek miedzi+.........=.........+tlenek węgla
b)tlenek wegla+.........=tlenek wpnia+tlenek węgla
c)........+...........=chlorek potasu+glin
d)tlenek żelaza+węgiel=.........+...............


prosze o szybką pomoc.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:52:51+01:00
1

a)tlen+żęlazo =tlenek żelaza
b)tlenek wodoru=tlen+wodór
c)bar+tlen=tlenek baru


2.

a)tlenek miedzi+węgiel=miedź.+tlenek węgla
b)tlenek wegla+.tlenek wapnia=tlenek wpnia+tlenek węgla
c)potas+chlorek glinu=chlorek potasu+glin
d)tlenek żelaza+węgiel=tlenek węgla+.żelazo
2009-12-17T18:54:55+01:00
1
a) tlen + żelazo = tlenek żelaza
b)tlen + wodór = tlenek wodoru
c) tlen + bar = tlenek baru
2
a)tlenek miedzi + węgiel = miedź + tlenek węgla
b)tlenek węgla + tlenek wapnia = tlenek wapnia + tlenek węgla
c)chlorek glinu + potas = chlorek potasu + glin
d)tlenek żelaza + węgiel = tlenek węgla + żelazo
1 5 1
2009-12-17T19:00:38+01:00
A)tlen+Żelazo. =tlenek żelaza
b)tlenek wodoru (woda).=tlen+wodór
c)bar+tlen=tlenek baru


2.

a)tlenek miedzi+węgiel =miedź+tlenek węgla
b)tlenek węgla+=tlenek wapnia+tlenek węgla
c) chlorek glinu+potas=chlorek potasu+glin
d)tlenek żelaza+węgiel=tlenek węgla + żelazo