Odpowiedzi

2009-12-17T18:55:49+01:00
... Najważniejsze jest nie widoczne dla oczu
Cytat z książki 'Mały książę"

4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:00:24+01:00
"Dobrze widzi się tylko sercem"
Wbrew pozorom sercem dostrzega się więcej niż oczami, gdyż wzrok jest mylący, a serce nigdy nas nie okłamie, np. gdy na kimś mi zależy zrobię wszystko by taka osoba czuła się bezpieczna, szczęśliwa i nie działa się jej żadna krzywda, jak to w miłości, oczy widzą to co widzą, ale to sercem kochamy i czujemy tę wyjątkowość...
Są różni ludzie, (dobrzy, źli i inni) lecz każdy z nich choć raz spojrzał na drugą osobę swoim sercem i dostrzegł więcej niż mógłby się spodziewać, bo każdy z nas ma wady i zalety; na wroga spojrzysz i myślisz, że jest zły, bo, np. dokucza Ci itp., a zastanowiło Cię jaki on może być naprawdę? jego dobre cechy? niewiele trzeba by dać człowiekowi szczęście, tylko trzeba umieć je dostrzec... w tym pomaga serce...
4 4 4
2009-12-17T19:03:53+01:00
Nieważnie kto jak wygląda tudzież jaki jest stan jego zamożności. Ważne jest jakim kto jest człowiekiem i jaki ma charakter. Nie jest istotny jego wygląd wizualny lecz to, jaką wartość ma dana osoba. Cytat ''dobrze widzi się tylko sercem'' uświadamia nas o tym, że najważniejsze jest niewidoczne dla oczu. Poprzez ''patrzenie sercem'' można zajrzeć w głąb duszy człowieka.
3 3 3