Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T18:58:42+01:00
Zaproszenie.
Serdecznie zapraszam [ tu wpisz kogo ] na premierę sztuki teatralnej pt."[tu wpisz tytuł]" , która odbędzie się [ wpisz date ] . W teatrze [ w jakim ] przy ulicy [ wpisz jaka ulica ] . Sztuka odbędzie się o godzinie .[ wpisz godzine ] .

Serdecznie zapraszam [ swoje imie ]



Mam nadzieje że pomogłam :)
2009-12-17T18:59:18+01:00
............................Zaproszenie
... Centrum Kultury w Krakowie serdecznie zaprasza wszystkich chętnych na premierę sztuki teatralnej pt. ,, Królewna śnieżka ''w dniu 23.12.09r. o godzinie 15:00II w Teatrze Słowika przy ulicy Jana Pawła . Wszyscy mile widziani. Przewidujemy dla każdego upominki .
........................................Centrum Kultury .

pozdrawiam . ; )) .