Odpowiedzi

2009-12-17T19:03:39+01:00
1.Man in der Bank kann einen Kredit erledigen.
3.Man Geld kann auf der Straße heben.

drugiego nie umiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:14:54+01:00
1) Co można zrobić w banku?
2) W jaki sposób można dokonać przelewu?
3) Gdzie mogę wypłacić pieniądze?



Po Niemiecku
1 Die Bank kann Geld zu speichern, Ein-und Auszahlungen Einsparungen, können Sie auch Überweisungen auf andere Konten.
2 Transfer kann über das Internet oder persönlich bei der Bank vorgenommen werden.
3 Ich Geld bei einem Geldautomaten oder Bank.

Po Polsku

1 W banku można przechowywać pieniądze, wpłacać i wypłacać oszczędności, można także dokonywać przelewu na inne konta.
2 Przelewu mogę dokonywać za pomocą Internetu lub osobiście w banku.
3 Pieniądze mogę wypłacić w bankomacie lub w banku.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T20:26:49+01:00
Sie können dabei sitzen zu sprechen
Transfer kann uber internet
Ich ziehe das Geld in der Bank