Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:03:45+01:00
DZisiejsza młodzież ubiera sie po swojemu.Większośc osób nie goni za modą jak sie nam mogło by wydawać.Nastolatkowie ubierają się różnie i z różnych powodów.Jedni naprawdę chcą być modni i wtedy wybierają kreacje "z wybiegów",innni ubierają sie tak jak sie im podoba tu każdy ubiera sie inaczej ponieważ każdy ma inny gust i styl,jeszcze inni ubierają sie tak ,aby było im wygodnie i dobrze czuli sie ze swoją osoba i ubraniem np.w luźne sweterki,czy dresy....
2 2 2
2009-12-17T19:07:05+01:00
Dzisiejsza młodzież w przeważającym stopniu kieruje się modą ,
Istnieje wiele rodzajów stylów możemy w nich wyróżnić m.in punk, emo, skate, tzw 'barbie" lub "plastik" itp.
lub po prostu osoby ubierające się 'normalnie' .
Jak wiemy poprzez ubiór wyrażamy siebie to taka komunikacja niewerbalna...

dodaj jeszcze coś od siebie ;)
1 1 1
2009-12-17T19:07:35+01:00
Dzisiejsza młodzież ubiera się inaczej niż we wcześniejszych latach. Dawniej były trendy, które trwały o wiele dłużej niż dziś. Teraz moda zmienia się bardzo szybko, nieraz z dnia na dzień. Kiedyś była moda na długie spódnice, teraz nosi się tzw ,,miniówy'' które swoją długością sięgają ledwie za uda. Nosi się także ,,biodrówki'', arafatki, bootki - i inne rzeczy, które nastolatkowie można powiedzieć że zagpiają od siebie: jedna osoba założy, dajmy na to, arafatkę, drugiej sie to spodoba i też sobie ją kupi, potem trzeciej, czwartej się to podoba itd.
Naprawdę, w dzisiejszych czasach trudno jest nadążyć za modą...
1 5 1