Współczesnego ustroju demokratycznego nie dotyczy stwierdzenie,że:

a) źródłem władzy są wszyscy obywatele.
b)prawo uchwalają przedstawiciele ludu wybierani w wolnych wyborych.
c)posłem może zostać tylko osoba z wyższym wykształceniem.
d)rządy sprawowane są przez władze wybierane na określony czas, poddane kontroli społeczeństwa.

2

Odpowiedzi

2009-12-17T19:00:50+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:01:19+01:00