Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:01:23+01:00
2009-12-17T19:06:10+01:00
Baska-Wilki
ref.: Piękne jak okręt
Pod pełnymi żaglami
Jak konie w galopie
Jak niebo nad nami


Urszula-koń na biegunach
konik - z drzewa koń na biegunach
zwykła zabawka mała huśtawka
a rozkołysze rozbawi
konik - z drzewa koń na biegunach
przyjaciel wiosny uśmiech radosny
każdy powinien go mieć

Andrzej Dąbrowski "Do zakochania jeden krok"
Do zakochania jeden krok , jeden jedyny krok nic więcej
Do zakochania jeden krok , trzeba go zrobić jak najprędzej
Do póki się zapala wzrok , do póki się splatają ręce
Do zakochania jeden krok , do zakochania jeden krok