Odpowiedzi

2009-09-13T11:37:10+02:00
Ściana komórkowa - chroni przed urazami i infekcjami
Błona komórkowa - odziela wnętrze komórki od świata zewnętrznego
Chloroplast - Pochłania energię potrzebną do fotosyntezy
Mitochondria - Pozyskiwanie energii
Jądro - steruje biosyntezą białka
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T11:46:22+02:00
Ściana komórkowa - chroni przed urazami i infekcjami
Błona komórkowa - oddziela wnętrze komórki od świata zewnętrznego
Chloroplast - pochłania energię potrzebną do fotosyntezy
Mitochondria - pozyskiwanie energii
Jądro - steruje biosyntezą białka
  • Użytkownik Zadane
2009-09-13T12:42:43+02:00
Ściana komórkowa - chroni przed urazami i infekcjami
Błona komórkowa - odziela wnętrze komórki od świata zewnętrznego
Chloroplast - Pochłania energię potrzebną do fotosyntezy
Mitochondria - Pozyskiwanie energii
Jądro - steruje biosyntezą białka