Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-17T19:04:27+01:00
Na XP jest wszystko ale XP jest systemem, który ma do siebie to, że w ciągu tygodnia można go doprowadzić do stanu przedzawałowego = format czyli wg mnie najmniej stabilny system spod znaku MS

ubuntu- system dla fachowców, żeby na nim coś robić to trzeba umieć obsługę konsoli na blachę chyba, że wolisz siedzieć z instrukcją i przepisywać xD
poza tym tylko nieliczne rzeczy z windowsa można uruchomić większość to odpowiedniki open suse. (wine kiepsko się sprawdza)

Vista- obecnie mam na komputerze, wg mnie bardzo dobry i stabilny system, najlepszy wybór jak na dzisiejszy dzień, wszystko działa jak należy, zawiesi się raz na ruski rok ,zdecydowanie lepszy od xp, xp to już 7 letni staruszek i nie rozumiem ludzi którzy z nowych mocnych komputerów wyrzucają vistę i instalują xp.
2 1 2
2009-12-17T19:41:45+01:00
Różnice:
-w Viście jest Aero Glass
-Vista jest bezpieczniejszy
-W Viście nowy mechanizm UAC
-Vista ma odświeżony interfejs graficzny
-W Viście jest:
Flip 3D, nowe przełączanie Alt+Tab, miniaturki na pasku zadań, nowe menu start, odświeżony eksplorator, ulepszone wyszukiwanie, Sidebar
-Nowe narzędzia jak galeria systemu windows, DVD Maker


Podobieństwa
-Identyczna filozofia obsługi w obu systemach


Pisałem sam ;)