Odpowiedzi

2009-12-17T19:12:31+01:00
S=V*t
V=200m/s
200m/s=1000/3600km/h=560km/h
t=3,5h
s=56km/h*3,5h=1960km
t=s/V
s=1000km
V=560km/h
t=1000km/560km/h≈2h
2009-12-17T19:15:44+01:00
V - prędkość samolotu200 m/s = 720 km/h
t - czas = 3,5 h
s - droga = vt = 720 razy 3,5 = 2520 km
1000 /720 = 1 h 23 min
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:23:49+01:00
* zastępuje znak mnożenia
v = 200m/s
t= 3,5 h =1260s
s=v * t
s=200m/s * 1260s = 252000m=252km
t=s/v
1000km=1000000m
t= 1000000m : 200m/s=5000s
Odp.W czasie 3,5 godziny lotu pokona drogę 252km, a lot na dystansie 1000km zajmie mu 5000s.
Proszę!