Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:24:07+01:00
Największym wrogiem Boga i człowiueka jest diabeł.
proboszcz z Ars był nekany przez diabła 35 lat.
Cieszył sie z wizyt diabła ponieważ traktował to jako zadośćuczynienie za grzechy swoje i spowiadających się.
1 5 1
2009-12-17T20:42:31+01:00
1.szatan
2.bo kiedy diabeł go odwiedzał to wiedział, że za niedługo czyli na następny dzień nawróci się największy grzesznik
3.35 lat
2 5 2