Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-17T19:08:57+01:00
A) 8x+5=7x
x=-5
b)7n+2=6n-3
n=-5
c)-x+25-2x-2
-3x+23
d)-9z-7- = -z-6
-8z=1
z=-1/8
e)25m-3=24m-4
m=-1
f)-s+15=4s-14
-5s=-29
s=5,8
g)17y+28=19y+27
-2y=-1
y=1/2
h)8k-19=-8k+19
16k=38
k=2,375
2009-12-17T19:14:46+01:00
8x-7x=-5
x=-5
b)7n-6n=-3-2
n=-5
c)NIE WIEM GDZIE JEST ZNAK=
d)-9z+z=-6+7
8z=13/8
z=13/8
e)25m-24m=-4+3
m=7
-s-4s=-14-15
-5s=-29/-5
s=-29/5
g)17y-19y=27-28
-2y=1/-2
y=-1/2
h)8k+8k=19+19
16k=38/16
k=19/8=2 i 3/8